⏰Rean slutar den 26.06.⏰ 20-50% rabatt + fri frakt

Vanliga frågor

Allmänna frågor

  • Hur kan jag kontakta Threo?

    Du kan lämna ett meddelande på +46790081552 mellan kl. 9.00 och 17.00 EST eller skicka ett e-postmeddelande till theteam@threo.se. Vi svarar på alla kundförfrågningar inom 24 timmar på vardagar.

  • Hur kan jag få rabatt?

    Du kan se våra bästa erbjudanden på huvudsidan för www.threo.se. Vi erbjuder en rad säsongsbetonade kampanjer under hela året. Om du har en kod, ange den bara i kassan för att få rabatt på ditt köp.

  • Vad är er retur- och återbetalningspolicy?

    Vi accepterar retur av oanvända varor inom 30 dagar efter leverans. Om du vill gå vidare och returnera hela eller delar av din beställning, vänligen besök vår retur- och återbetalningspolicy här och kontakta oss sedan på theteam@threo.se med ditt ordernummer. Fall av returer med ånger, till exempel en vara som inte passade, inte gillade färgen/kvaliteten, beställdes av misstag, köptes någon annanstans etc., kommer att hanteras separat.

Beställ frågor

  • Hur hittar jag min beställning?

    När din beställning är lagd får du ett automatiskt e-postmeddelande med ditt ordernummer och detaljer om ditt köp.

  • Hur kan jag ändra eller avbeställa min order?

    Vi behandlar våra beställningar mycket snabbt och kan tyvärr normalt inte göra ändringar efter att en beställning har lagts i mer än 24 timmar. Om du upptäcker felet direkt kan du dock skicka ett e-postmeddelande till theteam@threo.se för att se om det går att göra en ändring.

  • Hur lång tid tar det att behandla beställningen?

    Alla beställningar behandlas inom 2-3 arbetsdagar.

  • Varför fick jag inget bekräftelsemail?

    Se till att du kontrollerar din Spam, skräppost eller kampanjer ifall e-postmeddelandet skulle hamna där istället för i din inkorg.

    För att ytterligare säkerställa att våra bekräftelsemeddelanden kommer fram till dig kan du lägga till adressen theteam@threo.se till din lista över säkra avsändare för att säkerställa att din bekräftelse inte skickas till någon av dessa mappar.

    Om du har kontrollerat dessa mappar och det fortfarande saknas, vänligen Kontakta oss så hjälper vi gärna till.

  • Vad händer om min beställning returneras till avsändaren?

    Om din beställning returneras till avsändaren kommer vi att kontakta dig via e-post på samma e-postadress som du angav i kassan. Om du upptäcker att din spårningslänk anger att din beställning returneras till avsändaren, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på theteam@threo.se och låt oss veta så att vi kan undersöka problemet ordentligt.

  • Vad ska jag göra om jag har fått en defekt eller felaktig produkt?

    Om du tror att du har fått en defekt, skadad eller felaktig produkt, skicka ett foto eller en video av produkten och en kort förklaring av felet till theteam@threo.se . Vi behöver också ett foto av spårningsnumret på själva paketet så att vi kan undersöka det direkt.

  • Vad händer om min beställning har blivit stulen?

    Om du har anledning att misstänka att ditt paket har blivit stulet (t.ex. om din orderstatus är ”Levererat” men du aldrig har fått det) måste du vänta i 5 dagar. Under den tiden kan statusen ändras eller så kan ett felaktigt levererat paket returneras till avsändaren.

    Om så inte sker måste du göra en polisanmälan rapportera inom 5 dagar efter statusuppdateringen. Skicka en kopia av polisrapporten och det tilldelade polisrapportnumret till oss så att vi kan granska ditt ärende. Att förfalska rapporter kommer att få rättsliga konsekvenser.

Frågor om betalning

  • Vilka betalningsmetoder accepterar du?

    Vi accepterar betalning via PayPal och med alla större kreditkort, inklusive Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit och Visa Electron (Storbritannien).

    Var uppmärksam på eventuella avgifter för gränsöverskridande transaktioner.

  • Varför avvisades min betalning?

    Betalningar kan avvisas av olika skäl. Om det känns som om ditt kort har nekats av misstag kan du göra en ny beställning via vår webbplats och kontrollera att adressen är korrekt.

  • Hur gör jag betalningen?

    Välj de varor du vill köpa och lägg dem i kundvagnen. Kontrollera innehållet i kundvagnen innan du går vidare till nästa steg. Fyll i de obligatoriska fälten med den information som gör det möjligt för oss att leverera din beställning till dig. Välj betalningsmetod, ange betalningsuppgifterna och bekräfta köpet. Du kommer att få ett automatiskt e-postmeddelande som bekräftar din beställning och innehåller viktig information om den. Spara detta e-postmeddelande för framtida bruk tills du får ditt paket.

Frågor om frakt

  • Hur lång tid tar leveransen?

    Vänligen se vår Information om leverans för detaljerna.

  • Hur kan jag spåra min beställning?

    Du kommer att få ett automatiskt e-postmeddelande med spårningsinformation så snart din beställning skickas. Observera att det tar upp till 48 timmar innan den första skanningen visas.

  • Tillkommer det några extra avgifter för en internationell leverans?

    Frakten är helt gratis. Ingen tull/försäljningsskatt ska betalas vid leverans av varorna.

Any product with a 20% discount
Your discount expires in:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
kr0.00 0